Kvalifikacijos tobulinimo sesija „Kolega – kolegai: (ne)įprasti dalykai irgi įkvepia“

Gargždų „Vaivorykštės“ gimnazijoje dirba daugybė nuostabių, kompetentingų mokytojų, kurie myli savo darbą. Vesdama seminarus ar kitaip bendraudama su mokytojais, nesutikau nė vieno, kuris neieškotų, kaip tobulinti savo pamokas, kuriam nebūtų būdingas didaktinis kūrybingumas ar kuris nemylėtų savo mokinių. Kiekvienas jų žino, kad mokytojo autoritetas susijęs su nuolatiniu tobulinimusi, kūrybiškumu, pedagogine meile, pedagogine savimone ir daugybe kitų dalykų. Šiandien mokytojui keliama labai daug uždavinių, formaliuosiuose dokumentuose jie netelpa į keletą puslapių. Tačiau dar daugiau tuose formaliuose dokumentuose neapibrėžta. Mokytoją jo profesija įpareigoja nuolat tobulėti ir rūpintis saviugda. Mums mokytojo profesija – viena svarbiausių, atsakingiausių, nuostabiausių, bet kartu ir viena sudėtingiausių. Dėkoju savo kolegoms už dalinimąsi savo patirtimi.

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Nijolė Balčikonytė

Kvalifikacijos tobulinimo sesijoje „Kolega – kolegai: (ne)įprasti dalykai irgi įkvepia“:

  • Iš viso  vesta 19 atvirų pamokų, 1 klasės valandėlė, stebėta filmuota pamoka.
  • Pamokas vedė 22 mokytojai (1 mokytoja ekspertė, 14 mokytojų metodininkų, 4 vyresn. mokytojai, 1 mokytojas, ugdymo karjerai specialistė).
  • Svečiai iš rajono ir apskrities mokyklų domėjosi visų mokomųjų dalykų pamokomis.
  • Dažniausiai naudoti mokymo būdai ir metodai: individualus savarankiškas darbas, darbas porose,  grupėse; filmuotos medžiagos peržiūra ir aptarimas; „minčių“ lietus, „generalinė repeticija“, eksperimentas, „proto mankšta“, euroApartamentai, galimybių kazino  ir kt., darbui naudoti planšetiniai kompiuteriai.
  • Daug dėmesio skirta išmokimo stebėjimo ir tikrinimo būdams: įsivertinimas etest sistemoje, kūrybiškumo ir teisingumo vertinimas, „gebėjimų įsivertinimo kreivė“, kaupiamasis vertinimas, „nebaigti sakiniai“, vertinimas aptariant sėkmes ir nesėkmes, kompetencijų įsivertinimo lentelė, laisvos formos refleksija ir kt.

Metodinės grupės organizavo pokalbius (mokymus) šiomis temomis:

  • „Istorijos raštingumas“ (mokytoja ekspertė Vidutė Petrauskienė);
  • „Gamtamokslis raštingumas“ (mokytoja metodininkė Raimonda Kundrotienė);
  • Anglų kalbos mokytojos metodininkės G. Aliulienės filmuotos pamokos stebėjimas ir aptarimas;
  • „Glogster EDU platformos naudojimas ugdymo procese“ (rusų kalbos mokytoja metodininkė Ima Agajan);
  • „Mokytis padedantis vertinimas, metodai, įrankiai“ (mokytoja metodininkė Aldona Matulaitienė);
  • Praktinė – kūrybinė veikla „Pasidaryk pats“ (dailės ir technologijų mokytojos metodininkės Rita Batečko, Joana Lukienė).
  • Suorganizuota jaunųjų fotografų paroda „Aš stebiu pasaulį“ (vyresn. mokytojas G.Našlėnas).
This entry was posted in Gimnazijų naujienos, Naujienos. Bookmark the permalink.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *